بلاگ سه‌بعدی, پرینتر سه بعدی

LISA 1.5؛ نسخه‌ی جدید پرینتر سه بعدی SLS کمپانی Sinterit

نسخه جدیدی از پرینتر سه بعدی اس ال اس| LISA 1.5 SLS 3D Printer| 3bowdi.com

پرینتر سه بعدی SLS لیزا – نسخه‌ی 1.5

3 سال بعد از این که Sinterit اولین محصولاتش را وارد بازار کرد، این کمپانی لهستانی نسخه‌ی جدیدی از پرینتر سه بعدی SLS لیزا را روانه‌ی بازار کرد. Sinterit در ابتدا با هدف ارائه‌ی یک پرینتر سه بعدی بستر پودری ارزان وارد این بازار شد، ولی هم‌اکنون به دنبال اهداف دیگری همچون افزایش ابعاد قابل ساخت و وضعیت تعادل گرمایی بهتر در قطعه است.

پرینتر سه بعدی lisa کمپانی sinterit پرینتر ۳ بعدی sls

پرینتر سه بعدی LISA؛ یک SLS با ابعاد چاپ بزرگتر

تغییراتی که در این پرینتر سه بعدی SLS صورت گرفت، بر اساس نظرهای کاربران آن است. Konrad Glowacki که هم‌بنیانگذار کمپانی Sinterit است می‌گوید: ” ما بسیار خوشحالیم که مشتریان ما در سراسر دنیا نظریات و پیشنهاداتشان را در مورد پرینتر سه بعدی LISA با ما در میان می‌گذارند”.
اگر بخواهیم بر روی تغییرات نسخه‌ی 1.5 پرینتر سه بعدی Sinterit نسبت به نسخه‌های قبلی آن تمرکز کنیم، باید گفت که بیشینه‌ی ابعاد پرینت سه بعدی در راستای Y دارای تغییرات چشم‌گیری بوده است. بیشینه‌ی ابعاد پرینت در راستای Y در پرینتر سه بعدی LISA به 245 میلی‌متر رسیده است(این اندازه در نسخه‌ی پیشین 227 میلی‌متر بود).

و اما نسخه‌ی جدید پرینترهای Sinterit

با وجود این که در نسخه‌ی جدید پرینتر سه بعدی LISA ابعاد صفحه‌ی ساخت تغییری نکرده است، منطقه‌ی در حال پرینت بهتر از نظر گرمایی مدیریت می‌شود و همچنین ابعاد ساخت بزرگتر است! علاوه بر این مدیرعامل این کمپانی اذعان دارد که بهبود سخت‌افزار نسخه‌ی جدید پرینتر سه بعدی Sinterit باعث شده که فرآیند پرینت سه بعدی مطمئن‌تر صورت پذیرد.
پرینتر سه بعدی lisa کمپانی sinterit

قطعه ساخته شده با پرینتر Lisa 1.5

برای خرید پرینتر سه بعدی SLS لیزا باید همانند خواهر بزرگترش قیمت پرینتر سه بعدی چگونه تعیین می‌شود؟ برابر با 4990 یورو پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر و سفارش(در ایران که نه!) این پرینت سه بعدی می‌توانید به وبسایت رسمی آن مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *